پایگاه خبری سیراف نیوز

صفحه رسمی پایگاه اطلاع رسانی و خبری سیراف نیوز

بخشدار سیراف طی پیامی سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت

  • ۳۲۵
بخشدار سیراف طی پیامی سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت

 بسم الله الرحمن الرحیم

الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند. (سوره احزاب؛ آیه ٢٣)

همزمان با گرامیداشت ماه محرم و در راستای تقدیر و تجلیل از آزادگان که در زمره‌ی بهترین سربازان انقلاب، آزموده‌ترین فرزندان این ملت و شایسته‌ترین افراد برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هست بنا داریم به صورت حضوری از این عزیزان در بخش سیراف تقدیر کنیم.

آزادگان با استقامت و پایداری و پایمردی خویش به بنیانی مرصوص مبدل گشته‏‌اند که نه تهدید ابرقدرت‌ها آنان را به هراس می‌‏افکند و نه از محاصره‏‌ها و کمبود‌ها به فغان می‏‌آیند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان گلگون کفن و والامقام در این راه پرعزت، ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت مومن و آزاده ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار استان بوشهر به ویژه شهرستان کنگان و بخش سیراف، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان سلحشور و عزیز تبریک می‌گویم و معتقدم که تکریم و تجلیل از حماسه‌های جاودانه این عزیزان باید همواره در شمار برنامه‌های فرهنگی این منطقه باشد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی