پایگاه خبری سیراف نیوز

صفحه رسمی پایگاه اطلاع رسانی و خبری سیراف نیوز

پروژه ساخت المان دو شهید گمنام بندر شیرینو مستلزم اختصاص اعتبار از سوی منطقه ویژه است

  • ۲۶۶
پروژه ساخت المان دو شهید گمنام بندر شیرینو مستلزم اختصاص اعتبار از سوی منطقه ویژه است

به گزارش جنوب استان و پیگیری خبرنگار ما از مسئولین محلی شورای اسلامی و دهیار در خصوص پروژه المان شهدای گمنام اظهار داشته اند که با قول مدیرعامل محترم سازمان منطقه ویژه المان شهدا تکمیل خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی بخش سیراف و نایب رئیس شورای اسلامی بندر شیرینو به خبرنگار ما گفت: شهدا به وظیفه خود عمل کردند، امروز نوبت خدمت رسانی من و شماست،نوبت به زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت است.

ابراهیم بهمنی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را مهمترین راهکار در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و تصریح کرد: شهدا سند واقعی تاریخ پرافتخار ما هستند، باید همواره بکوشیم تا یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی بداریم چرا که زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دفاع از تاریخ، حیثیت، عزت و هویت ما است.

بهمنی در ادامه گفت: المان شهدا به ‌منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و یادآوری فداکاری های آنان طراحی شده و سر مزار شهدای گمنام که نقاط پر رفت و آمد ساحلی محسوب می شود نصب خواهد شد.

استفاده از این سازه موجب احیاء و ترویج ارزش های انقلابی و ملی می شود و قرار گرفتن المان شهدا در بر روی قبور این لاله ها، نه تنها یاد و خاطر شهدا زنده می شود بلکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج پیدا می کند.

با توجه به کمبود بودجه عمرانی روستا، و گذشت یکسال از تشییع و تدفین شهدای گمنام،قول تکمیل المان شهدای شیرینو از سازمان منطقه ویژه پارس گرفته ایم با توجه به اینکه مهندس سخاوت اسدی مدیرعامل محترم این سازمان خودشان یک رزمنده و یادگار انقلاب هستند امیدوار هستیم تخصیص اعتبار این پروژه هرچه زودتر اتفاق بیوفتد.

بهمنی در پایان گفت: خون شهدا، موجب بقاء و ماندگاری نظام اسلامی است و همه مدیون خون شهدا هستیم.

با شهدا عهد می‌بندیم که به وظایفمان به نحو احسن عمل کنیم و برای ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی برای شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

  • عمار یاسر

    شهدای خوشنام و قهرمان برای مردم ما در بندر شیرینو از احترام و اهمیت بالایی برخوردار هستند : جهت تفهیم ارزش شهدا به جامعه صنعت خصوصا مسئولین مستقر در سازمان منطقه ویژه.

  • سلام واقعا برای منطقه ویژه زیبنده نیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی