پایگاه خبری سیراف نیوز

صفحه رسمی پایگاه اطلاع رسانی و خبری سیراف نیوز

برگزاری جلسه شورای اداری بخش سیراف در بندر پرک برگزار گردید

  • ۱۷۶
برگزاری جلسه شورای اداری بخش سیراف در بندر پرک برگزار گردید
در این نشست محمد روشن بخشدار سیراف ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و دهه مبارک فجر تاکید بر حضور همه مسؤلین در راهپیمایی و تلاش برای باشکوه برگزار شدن راهپیمایی بیست و دوم بهمن کردند.

محمد روشن و رئیس ستاد دهه فجر بخش سیراف در این جلسه بر اجرای جشنواره های مردمی و شاد و مفرح با رویکرد معرفی خدمات نظام به مردم تاکید نمودند.

محمد روشن بخشدار سیراف و رئیس ستاد دهه فجر بخش سیراف در این جلسه بر اجرای جشنواره های مردمی و شاد و مفرح با رویکرد معرفی خدمات نظام به مردم تاکید نمودند.

هر ساله برنامه های متنوعی به مناسبت دهه فجر در بخش سیراف اجرا می شود که امسال نیز باید این برنامه ها با شکوهتر از سال های قبل برگزار شود.

وی افزود: کمیته های ستاد دهه فجر در طول دهه برنامه متنوع قرآنی، فرهنگی، ورزشی، علمی و مذهبی تدارک دیده اند که در این ایام اجرایی خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه، ضمن تبادل نظر افراد حاضر در جلسه، هماهنگی و برنامه ریزی هایی در مورد نحو اجرای مراسمات در دهه ایام الله فجر انجام شد.

دشمنان بیش از گذشته با جدیت تمام از طریق رسانه‌ها و جنگ نرم درصدد تخریب جمهوری اسلامی‌ هستند که برای مقابله با آن، دهه فجر فرصت مغتنمی است که بنا بر فرمایش رهبری در یک جهاد تبیینی، به دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان تاکید کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین عاشوری امام جمعه بخش سیراف اظهار داشت: دهه ی مبارک فجر دهه ی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

ولی ادامه داد: برنامه های دهه مبارک فجر باید در نهایت کیفیت اجرا شود، جشن های مدرسه ای فراموش نشود؛ در این دهه هر روز در یک مدرسه جشن انقلاب برگزار شود.

عاشوری در پایان گفت: از مردم ولایت مدار بخش سیراف دعوت می کنم به پاس خون شهدا و لبیک به رهبری و با هدف ناامید کردن دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی مثل همیشه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده داشته باشند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی