پایگاه خبری سیراف نیوز

صفحه رسمی پایگاه اطلاع رسانی و خبری سیراف نیوز

اخرین وضعیت ارتقاء بندر شیرینو به شهر / منتظر ابلاغ هیات دولت هستیم

  • ۱۱۸
اخرین وضعیت ارتقاء بندر شیرینو به شهر / منتظر ابلاغ هیات دولت هستیم

سعید حیدری، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استاندار بوشهر گفت: روستای ۱۷ هزار نفری شیرینو از توابع بخش سیراف شهرستان کنگان اظهار کرد: با پی‌گیری‌های انجام شده مصوبه کمیسیون دفاعی تبدیل بزرگترین روستای جنوب کشور به شهر که از مطالبه‌های به حق مردم است گرفته شده و در نوبت طرح در هیات دولت قرار دارد و انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر این مساله به نتیجه برسد و تصویب نامه آن به استان ارسال شود.

ابراهیم بهمنی رئیس شورای بخش سیراف گفت: بندر شیرینو یکی از بزرگترین روستاهای کشور هست و مطالبه مردم مطالبه بحقی است، امید است با پیگیری های دولت مردان دولت سیزدهم در سطح استان و شهرستان و همچنین نماینده محترم ولی فقیه در استان و نمایندگان استان در مجلس هرچه زودتر این اتفاق خوب رقم بخورد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استاندار بوشهر گفت: در حوزه تقسیمات کشوری مستندات ۱۵ نقطه جمعیتی این استان در شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دیر و جم برای ارتقا به روستا جمع بندی شده است.

حیدری گفت: برابر شیوه‌نامه مصوب مطالب و مستندات این مناطق جمع‌بندی و احصا شده و اقدامات لازم برای ارتقای نقاط جمعیتی به روستا در حال انجام است.

حیدری اضافه کرد: همچنین شناسنامه تقیسماتی ۱۰ شهرستان استان در دست اقدام داست و تلاش می‌شود تا پایان امسال برای هر شهرستان شناسنامه تقسیماتی صادر شود.

وی ادامه داد: تلاش ما در حوزه انتصابات برابر رویکرد مدیریت ارشد استان اعتماد به جوانان و استفاده از توان قشر جوان و بانوان در پست‌های مدیریتی است.

حیدری با اشاره به عملیاتی بودن کمیسیون‌ها اظهار کرد: با جدیت حقوق تمام قشرها در حوزه دانشجویی و کارگری پی‌گیری و دنبال شده است.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر از نظارت دقیق و مستمر بر عملکرد بخشداری‌ها خبر داد و تصریح کرد: همچنین به طور ویژه نسبت به رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی اقدام شده است.

حیدری از شناسنامه‌دار کردن احزاب و گروه‌های سیاسی استان خبر داد و عنوتن کرد: این مهم آغاز شده و با تکمیل آن، گام بلندی در بهبود فعالیت‌های احزاب برداشته می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به آغاز فرایند انتخابات در استان یادآور شد: از سال قبل، اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را غیر رسمی آغاز کرده‌ایم و با دستور وزیر کشور و ابلاغ به استان‌ها نیز بر اساس برنامه زمان‌بندی شده کارها را به جلو می‌بریم.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی