پایگاه خبری سیراف نیوز

صفحه رسمی پایگاه اطلاع رسانی و خبری سیراف نیوز

یک بیمارستان جدید در کنگان احداث شود / هزینه در بیمارستان فرسوده کنونی شاید کارشناسی نباشد

  • ۱۱۵
یک بیمارستان جدید در کنگان احداث شود / هزینه در بیمارستان فرسوده کنونی شاید کارشناسی نباشد

وی گفت: ما ضمن تشکر از پیگیری‌های صورت گرفته، انتظار داریم وزارت بهداشت احداث بیمارستان جدید را به عنوان مطالبه مهم مردمی در اولویت قرار دهد و تقاضا داریم مسئولان استانی و محلی این مهم را با جدیت دنبال کنند.

امام جمعه کنگان بیان کرد: بیمارستان کنونی قدیمی و فرسوده است و هزینه کردن در آن شاید خارج از اصول کارشناسی باشد.

لزوم رفع مشکل سردخانه

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل سردخانه پزشکی قانونی و فشار روی بیمارستان اشاره و بیان کرد: مسئولان قضائی و همچنین مقامات استانی و محلی مشکل سردخانه را در این شهرستان حل و برای رفع نگرانی مردم چاره اندیشی اساسی و عاجل کنند.

خطیب جمعه کنگان با مروری بر اعمال ماه ذی القعده و دهه پایانی این ماه از جمله روز دحوالارض و همچنین روز زیارتی خاصه امام رضا علیه السلام و نماز یکشنبه ماه ذی القعده و لزوم تقویت ارتباط معنوی برای قرب الهی تاکید و از برنامه‌های ارزشمند در دهه کرامت تجلیل کرد.

محمودی در ادامه با مروری بر مناسبت‌های ماه خرداد ماه با تسلیت غروب امام امت رحمت الله علیه گفت: شخصیتی در ۱۴ خرداد چشم فرو بست که با انقلاب بزرگ خود کاخ ستمگران عالم را به لرزه انداخته، سیاستمداران عالم را به شگفتی وا داشت و انسانی سر به خاک گذاشت که مستضعفین عالم به او دل خوش کرده بودند.

امام خمینی احیاگر اسلام ناب محمدی بود

وی بیان کرد: امام خمینی (ره)، مجدد و احیاگر اسلام ناب محمدی در قرن حاضر بود، شخصیتی که معنویت را در همه دنیا زنده کرد و همه موحدان و دینداران فهمیدند دین می‌تواند در متن زندگی باشد، دین قدرت حکومت دارد و دین در عرصه‌های مختلف زندگی بشر حرف برای گفتن دارد.

امام جمعه کنگان افزود: به تعبیر خلف صالح امام و رهبری معظم انقلاب، امام امت مردی که بهره مند از الهامات الهی بود و با روشن بینی، حقایق و واقعیت خارج از ظرف زمان را می‌دید.

محمودی در ادامه با اشاره به انتصاب و انتخاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله‌العالی برای رهبری نظام به عنوان ولی فقیه زمان و با بازخوانی جایگاه و نقش معظم له در چند دهه گذشته تا کنون در کلام مقامات سیاسی و مذهبی دنیا گفت: به فضل الهی معظم له ۳۴ سال سکان دار نظام اسلامی و جهان اسلام را به نحوی عالی مدیریت و فرمانده جبهه مقاومت است و از نظر خارجی هم جهان را از نظام نوین تک قطبی با محوریت آمریکا خارج کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با گرامیداشت پانزدهم خرداد و نکوداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد عنوان کرد: اگر ۱۵ خرداد و جانفشانی شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد نبود، امروز خبری از جمهوری اسلامی، ۲۲ بهمن و جبهه مقاومت و مانند آن نبود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی