پایگاه خبری سیراف نیوز

صفحه رسمی پایگاه اطلاع رسانی و خبری سیراف نیوز

جشن بزرگ غدیر و ولادت امام موسی کاظم (ع) در هتل بندر شیرینو برگزار شد

  • ۱۳۵
جشن بزرگ غدیر و ولادت امام موسی کاظم (ع) در هتل بندر شیرینو برگزار شد

احمد بهمنی دبیرستاد مناسبت های بندر شیرینو گفت: جشن بزرگ غدیر و ولادت امام موسی کاظم علیه السلام شنبه شب از ساعت ۲۰ تا ۲۳ با محوریت مردم و جوانان ، هیأت‌ها،گروه‌های جهادی، نیروهای مخلص بسیجی، با همکاری مجموعه عملیات غیرصنعتی پازارگاد طبق اخلاص برگزار شد.
بهمنی ادامه داد: این جشن مشترک برای مردم جنوب استان بوشهر در بندر شیرینو با همکاری گروه های مردمی برای اولین بار بود که این به نوعی همدلی صنعت و جامعه محلی را می رساند.
ابراهیم بهمنی رئیس شورای اسلامی بخش سیراف ضمن تقدیر از مجموعه پازارگاد افزود: آنقدر این واقعه بزرگ و با اهمیت است که خداوند در روز غدیر به پیامبر می فرماید اگر این پیام را به مردم ابلاغ نکنی و علی علیه السلام را به جانشینی خود معرفی ننمایی وظیفه رسالت خود را انجام نداده ای، الحمدالله با نگاه مثبت مدیرعامل محترم پازارگاد دکتر شیخان مجاور برای اولین بار جشن مشترک غدیر با محوریت مردم و جوانان رخ داد، لازمه ادامه حیات و رشد صنعت در کنار مردم بودن است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی