پایگاه خبری سیراف نیوز

صفحه رسمی پایگاه اطلاع رسانی و خبری سیراف نیوز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: مرکز خدمات جامع سلامت امام رضا(ع) بندر شیرینو در آینده نزدیک افتتاح می‌شود

  • ۸۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: مرکز خدمات جامع سلامت امام رضا(ع) بندر شیرینو در آینده نزدیک افتتاح می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهر شیرینو شهرستان کنگان در دهه مبارک فجر خبر داد.

دکتر حسن ملکی‌زاده در نشست صمیمی با اعضا شورای شهر و شهردار شیرینو افزود: مرکز خدمات جامع سلامت شهر شیرینو با ۷۰۰ مترمربع و در دو طبقه ساخته‌شده که برای ساخت و تجهیز آن ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

ملکی زاده یادآورشد: با توجه به موقعیت استراتژیک و حساس بخش سیراف که در حوزه پیرامونی پارس جنوبی قرار گرفته، اتخاذ تصمیمات عملیاتی و اجرایی در راستای ارتقای زیرساخت تشکیلاتی مرکز فعلی خدمات جامع سلامت شهر سیراف، جهت ارائه خدمات شبانه‌روزی و مطلوب نظر مردم شریف بخش سیراف مورد تأکید است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهر شیرینو در آینده‌ای نزدیک اقدامی مهم در راستای افزایش دسترسی مردم بخش سیراف به خدمات بهداشتی و درمانی و کمک به کاهش بار مراجعین به مرکز خدمات جامع سلامت شهر سیراف خواهد کرد.

ابراهیم بهمنی، رئیس شورای شهر شیرینو در این جلسه گفت: پیشرفت مرکز جامع سلامت امام رضا شهر شیرینو مدیون دولت سیزدهم هست، زیرا زمین این مرکز در سال ۱۳۹۵ واگذار و در سال ۱۳۹۷ کلنگ زنی شده بود ، متاسفانه هیچ پیشرفتی نداشت و پروژه کامل متوقف شده بود با ورود دولت سیزدهم این پروژه جان مجدد گرفت و الحمدالله منتظر افتتاح آن هستیم،اما انتظار مردم این است پانسیون پزشک هم بدون وقفه وارد فاز مناقصه و شروع پروژه شود.

وی افزود: از سال‌های گذشته پروژه‌های خوبی در جنوب استان در حوزه سلامت احداث و راه‌ا‌‌ندازی شده که در دولت سیزدهم و با مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی این پروژه‌ها سرعت بیشتری گرفته که جای تقدیر دارد.
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی