پایگاه خبری سیراف نیوز

صفحه رسمی پایگاه اطلاع رسانی و خبری سیراف نیوز

بندر شیرینو فاقد زیرساخت‌های فرهنگی و هنری است

  • ۸۱
بندر شیرینو فاقد زیرساخت‌های فرهنگی و هنری است

ابراهیم بهمنی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید میدانی مدیرکل کتابخانه‌های بوشهر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از محل احداث مجتمع فرهنگی و هنری بندر شیرینو اظهار داشت: شیرینو شهر تازه تأسیس که هیچ‌گونه زیرساخت شهری ندارد، نیازمند همت و تلاش جدی مسئولان است.

وی اضافه کرد: تلاش‌های مسؤولان فرهنگی و هنری در سطح شهرستان و استان قابل تحسین است اما شهر تازه تأسیس بندر شیرینو نیازمند نگاه ویژه است، یکی از مطالبات به حق نوجوانان، جوانان و به ویژه بانوان تأسیس هرچه سریع‌تر این مجتمع فرهنگی هنری است.

بهمنی ادامه داد: از آنجا که این شهر نوپا بندر شیرینو به شدت مهاجر پذیر است و با تغییرات فرهنگی و اجتماعی زیادی مواجه است، در همین راستا توانمند سازی بانوان به عنوان محوریت خانواده و جایگاه رفیع این نهاد مقدس می‌تواند منجر به ارتقای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه شهری شیرینو شود و تأسیس یک مجتمع فرهنگی در رسیدن به این امر مهم لازم ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیرینو اظهار کرد: برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان، دانشجویان و تعالی بخش فرهنگی و هنری شهر شیرینو به وجود این مجتمع بسیار نیاز مبرم است.

بهمنی گفت: نقش اینگونه مجتمع‌ها در شناسایی استعدادها و برگزاری دوره‌های آموزشی، مسابقات و ارتقای فرهنگی و هنری فعالان این بخش بر کسی پوشیده نیست.


فعالیت‌های فرهنگی، سدی در برابر تهدید دشمنان

وی با اشاره به اینکه در منطقه ظرفیت‌های فرهنگی و هنری زیادی وجود دارد گفت: ساخت مجتمع برای توسعه برنامه‌ها و کمک به فرهنگیان و هنرمندان یک ضرورت است که باید جدی برای تحقق آن اقدام شود.

وی به تهدید نرم دشمنان علیه نسل جوان اشاره کرد و یادآور شد: وجود امکانات فرهنگی، هنری و ورزشی مناسب و قابل دسترسی در شهر موجب جذب جوانان و پر کردن اوقات فراغت آنها می‌شود.

بهمنی ابراز امیدواری کرد با همکاری صنعت، مسؤولان و همراهی فرماندار محترم شهرستان هرچه زودتر به خاطر اهمیت موضوع بتوان به نیاز مخاطبان با ساخت این مرکز پاسخ داد.

پیش از این جمعی از شهروندان شیرینویی با اشاره به نبود مجتمع فرهنگی هنری در شهرستان از مسؤولان پیگیری ساخت این مجموعه اثربخش را به عنوان یک نیاز اساسی جامعه هدف و جوانان علاقه‌مند خواستار شده بودند.


نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی