پایگاه خبری سیراف نیوز

صفحه رسمی پایگاه اطلاع رسانی و خبری سیراف نیوز

شرکت ها و صنایع پیرامونی بندر شیرینو باید در حل مشکلات این شهر کمک کنند

  • ۷۳
شرکت ها و صنایع پیرامونی بندر شیرینو باید در حل مشکلات این شهر کمک کنند

وی با بیان اینکه صنایع و شرکت های پیرامون شیرینو کنگان از جمله مجتمع های پتروشیمی در تولید آب و برق نقش مهمی دارند تصریح کرد: باید کمبودهای این شهر در این حوزه‌ها برطرف شود.


استاندار بوشهر تخصیص اعتبارات ارزش افزوده برای عمران شهری و روستایی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در ۹ ماه امسال افزون بر ۲۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر تزریق شده که نقش مهمی در طرح‌های عمران شهری و روستایی دارد.


محمدی‌زاده با تاکید بر تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام شهری شیرینو گفت: ساخت اسکله و تعریض جاده در این شهر از مصوبات هیئت دولت است که تسریع در اجرا این پروژه‌ها یک ضرورت دارد.


وی به اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی صنایع مستقر در پارس جنوبی پرداخت و با اشاره به تصویب اعتبارات این حوزه اضافه کرد: اعتبارات تخصیصی مسئولیت های اجتماعی صنایع پارس جنوبی برنامه‌ای شده است و طبق مصوبه دولت باید برای اجرا طرح‌ها پرداخت شود.


استاندار بوشهر بیان کرد: توسعه زیرساخت های منطقه شیرینو کنگان باید بر اساس مطالبات مردم پیگیری و اجرایی شود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی